tiistai 3. syyskuuta 2013

Valmiina syksyyn?

Parempii myöhään kun ei milloinkaan?? Vai miten se meni. Nyt on kyseessä ne kirotut välikausivaatteet. Homman laitahan on se, että olin jo ostanut Eliakselle Ticketin haalarin ja takin alkukesästä. Kun halvalla sain.. Loppukesästä, kun oli aika kaivaa varastot esiin ja katsella mitä vielä puuttuu, tajusin etten pidä niistä yhtään. Laitoin äkkiä kaikki myyntiin ja sainkin helposti myydyksi. No. Sitten alkoi uusien metsästys. Myöhässähän me oltiin ja pahasti. Olin jo asettanut selkeät visiot siitä mitä haluan ja tietenkin juuri kaikki ne olivat nettikaupoista sun muista loppunut. Löin hanskat tiskiin ja lähdin kaupoille etsimään. EI YHEN YHTÄKÄÄN VÄLIKAUSIHAALARIA?? 

Loppu hyvin kaikki hyvin? Lopulta löysin facebook kirppikseltä juuri tämän Molon puvun, jota olin havitellutkin. Uutena tosin, ja mielestäni liian kovan hintaisena (Nettikaupoissa oli sama haalari pitkään huomattavasti edullisemmin alessa, mutta tietenkin loppunut kun mä siihen asiaan heräsin..). En kuitenkaan uskaltanut enää ottaa riskiä, että jäädään pian ilman niin maksoin kiltisti haalarin jotta saisin sen meille. 



Haalari 1: Molo Kids Polly black 86cm, fb-kirppis uusi
Haalari 2: Lassie 86cm, anoppi oli ostanut
Takki: Reima Casual jacket polku 86cm, Reimashop ale
Housut: Kaxs ProXtec 86cm, Kappahl ale
Kuravaatteet: Ticket to Heaven 80cm, fb-kirppis uusi
Kengät 1: Kavat Nord, Ellokselta
Kengät 2: DC lenkkarit, Tallinnasta
Kumpparit: Crocs, liikkeestä
Pipot: teetetty
Hanskat: lapase ciraf, rukkaset Reimatec, kurikset Kappahl

Nyt alkaisi siis kaikki olemaan kasassa. Tai no... Pari pipoa vielä haluan, niitä kun ei voi olla liikaa. Ja sitten mustat rukkaset. Haluaisin ehdottomasti keltaiset, mutta olen jo luovattanut kun en niitä mistään löydä. Sitten toiset kurahousut täytyy ostaa. Vähän isompana, että mahtuu haalarin päälle kunnolla.

9 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää, ihania! Mulle alko nyt iskeä paniikki, pärjätäänkö me meijän varustuksella.. :D No ehkä vähän eri, kun Eeli on vielä kotona..

    Minkä kokoset kumpparit muuten ostitte? Uteliaisuudesta sen meijän kokosekoilun jälkeen kyselen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti pärjäätte! Ei mekään olis todellakaan tarvittu esimerkiks toista haalaria, mut tosiaan anoppi oli ostanu kysymättä edes että onko meillä haalaria. Epäilen et jää aikalailla vaan henkariin roikkumaan. Mun piti muuten kirjoittaa tähän postaukseen, että bongasin nää ihanat kumpparit sun blogista, mutta enhän mä muistanut..... Täytyy lisätä ;)

      Otettiin ne koossa C7, se C6 olis ollu meille oikee koko, mutta ei ollu enää keltasena enkä jaksanu alkaa ettimään muualta ja odottamaan :D Niin otettiin toi isompi ku elias kuitenkin käveli niillä ihan hyvin. On ainaki kasvuvaraa ja mahtuu paksumpikin sukka kunnolla.

      Poista
    2. Juu kyl mä luulen et me pärjätään, ainakin jos ei syksy kestä jouluun saakka, eikä Eeli ota mitään kasvupyrähdystä. :)
      Hehe, joo ne on kyllä ihanat kumpparit!
      Okei, eli se mikä me ensin ostettiin, mut vaihdettiin sit vielä kokoa isompaan. :D Eelillä taitaa olla jättijalka ikäisekseen.. Onks Eliaksella muuten minkä pitunen jalka? (kyselyikä, kokoikä)

      Poista
    3. Eliaksen jalka on nyt 12cm, et käytössä muuten koko 21 pääasiassa, joissain malleissa 22 :)

      Poista
  2. Ihania vaatteita kumminki, varsinki tähtipipot ♥ ;) Multa löytyy jotain mitä Valtterilla oli tänä keväänä, ite oon siis vielä myöhemmässä :D älä siis huoli! Mun budjetti on taas totaallisen pieni :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään pipoista ihan hirmusesti :)) Meillä jäi kevään kaikki kamppeet pieniksi vaikka jotenkin tyhmänä kuvittelin että ne mahtuis nyt syksyllä.... :D

      Poista
  3. aaaaaai että miten ihania kaikki!! Niin raikkaat värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään kyllä kans ihan hirmusen paljon :))

      Poista
  4. Moi, mun blogis ois sulle haaste! http://maailmanymparii.blogspot.fi/

    VastaaPoista